Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

εφημεριδες...έγκλημα στο λαυριο..

...εφημεριδες εεςς...
...εγκλημα στο ομορφο λαυριο απο αδεσποτο ανθρωπο αγρινιωτη που εμεινε προσωρινα εκει....
...............
..το εγκλημα εγινε στο δασακι το μικρο κατω απο την αγια ευαγγελιστρια του ομορφου λαυριου...
...............
..ηρεμη δυναμη...
...καλη μου φιλη εσυ...
...ασε με να ειμαι εγω...
το αδεσποτο αιλουροειδες σκυλι που η αμυνα της ζωης μου...
..με γαλουχισε στη ζουγκλα του συγχρονου σημερα....
................
..να ξες δε θα σε προδωσω ποτε μου στο υποσχεθηκα...
..οταν ερθω ομως θα σου δαγκωσω το χερι που με ταιζεις..
..και θα στο πονεσω πολυ....
...........
...γιατι η ηθελημενα δε με εμαθες να κυνηγαω μονος μου τη τροφη...
..γιατι εσυ με ηθελες για να εξαρτωμαι απο εσενα  εσαεί....
..............
..μα..
..ενηλικιωθηκα στη ζωη μου..
...και ερχομαι τωρα να σε παραμονευσω ..
..πισω απο τα ασβεστωμενα δενδρα στο μικρο δασακι που βρισκομαστε  σαν ενα αιλουροειδες...
..που πλεον δεν εχω τιποτε να χασω...
..................
..ηρεμη δυναμη...
...καλη μου φιλη...
..ερχομαι παλι μεθαυριο  στο ομορφο λαυριο σου...
..ερχομαι να καταβροχθισω τα αποφαγια των συναισθηματων σου που σου περισσεψαν....
..............
..και μετα να σε πνιξω στα φιλια μου...
..και ενα εκατομμυριο κοσμος αυριο θα διαβαζει στον αγαπημενο μου ριζοσπαστη...
..................
.
..εγκλημα στο ομορφο  λαυριο...
την επνιξε με τα φιλια του..
φιλί...!
...........
...εφημεριδες εεςς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου