Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

Μανα ΑΝΤΙΟ...


 .....αγαπημενη μου μανα...

.. τα δετα σου χερια για τελευταια φορα ασεμε να τα φιλησω...

..που με αφησες τωρα μονο....

...εφυγες πληρης ημερων 100 χρονων χωρις καμια αρρωστια πανω σου...

..σε επιασε η βιασυνη να πας κοντα στο πατερα μου...

............

..μη λαχει η περισταση χρηστο μου να ξερεις...

... εκει στη ντουλαπα εχω το μαυρο μου φουστανι...

..στο συρταρι πανω εχω το σαβανο μου απο τα  Ιεροσόλυμα  και τα ασπρα μου καθαρα πλυμενα αυτα να μου βαλουν....

....και εσυ να μη φορεσεις μαυρα και ουτε να μου κλαιες...

..το ασπρο σου πουκαμισο θελω να μου φορεσεις...

..να εχεις χαρα θελω...

...φευγω χρηστο μου παω κοντα στο πατερα σου....

................

...Μανα μου...

..κοντα στη γειτονια εκει διπλα στο μνημα σου..

..σε περιμενει η ολγα η λενα ο δημητρός η ελισσω....

..πιο κατω η Βαγγελιω και ο αδελφος σου καρπος..

..η κουλα και η μανθουλα....

.........

...εκει γυρω απο το δικο μας μνημα θα τους βρεις τωρα ολους..

...μεσα στη σιωπη της νυχτας να υπολογιζουν της σπορες τους...

....και να μετρανε τα μεταθανατια πραγματα τους...

...........

...εκει μαναμ μου κατα αντικρυ στον αγιο κωνσταντινο μας...

..και αντικρυ στα χωραφια μας με της ξερες καπνοριζες θα εισαι τωρα πια...

...και δεν θα σε ξυπνανε οι θυελλες του χειμωνα πια...

..και στη λαβρα του καλοκαιριου μας..

...εσυ θα εχεις ισκιο αιωνιο και υπογειο για παντα...

...............

..Αγαπημενη μου μανα..

..σημερα θαφτηκες διπλα στα νερα του αχελωου μας.

..αυτα τα νερα που ποτιζες τα χωραφια μας βαζοντας καπνα να μας μεγαλωσης.. 

..απο σημερα πανω απο τον ουρανο του ενδοξου συνοικισμου μας  θα ατενιζεις περηφανα τα παιδια σου...

.............

...μανα μου θα εισαι αξεχαστη στη μνημη μου  και σημαδι στη καρδια μου...

............

..αγαπημενη μου μανα να ξες κανεις δε πεθαινει οσο την θυμουνται...

...φιλια στο πατερα....

..καλο σου ταξιδι...

..ΜΑΝΑ ΑΝΤΙΟ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου