Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

ομορφη μερα καλημερα..


 .......γεμισα τη κουπα μου με καφε...

..και με χαμογελο ξεκινω τη μερα μου...

............

..ευτυχια ειναι να πινω το καφε μου εξω στην αυλη μονος μου....

...ομορφο ειναι το λαυριο..

..ωραια ειναι και η κερατεα...

..αλλα σαν την ευτυχια να ειμαι στο πατρικο σου σπιτι δεν εχει...

..για μενα ειναι στιγμη ανεκτιμητη...

............

...γιατι εχω αγαπη στη καρδια...

..γαληνη στη ψυχη..

..ηρεμια στο μυαλο μου....

..και πρωινη ησυχια...

..........

..στρεφω τα ματια μου στη Παναγία  που εχει ζωγραφισμενη η κουπα μου...

..και δεν φοβαμαι τιποτα....

............

...και σιωπηλα λεγω...

...βοηθησε Παναγια μου εκεινον η εκεινη που με διαβαζει τωρα...

...φωτιζε και παρε τη καθε θλιψη και το πονο της ψυχης μας...

..και υπο τη σκεπη σου να μας εχεις παντοτε Παναγία μου...

...............

..φιλη σελιδα..

...ομορφη μερα...

..καλημερα....

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου