Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

δε θα πω αντιο..

.. 
.. 

...φευγω για πολλες  μερες μεχρι να βγει η παραταση μας.....

..οχι δεν εχω απογοητευτει  προσπαθησα...

..με το δικο μου τροπο και ας απετυχα να βγει συντομα....

..και ας διεκδικησα το μερτικο μας που ακομη δε θελουν να μας το δωσουν...

.................

..καθ' οδον για το πατρικο μου γυριζω πισω ξανα σημερα....

..φευγω δυνατα...

..φευγω να γαληνευσει η ψυχη μου..

..δε τη μπορω αλλο τη μοναξια μου στο ομορφο λαυριο....

...........

..φευγω εως η νεμεσις να αναλαβει τη παραταση μας....

..φευγω αλλα αποδεχομαι πως η καρδια μου ..

..η ψυχη μου...

..η σκεψη μου..

εναι πρωτα στη παραταση μας...

..και μετα σε σενα ομορφο μου λαυριο...

...και ωραια κερατεα μου...

............

..και αν γυριζω πισω παλι μονος μου σε βροχερο καιρο..

..θα τα καταφερω να λυτρωθω αγαπωντας λιγο τον εαυτο μου....

...γυριζω πισω στο πατρικο μου..

..και απο εκει θα αναβω το ονειρο μου για να φωτισω τη νυχτα για τη παραταση μας...

.................

..φευγω και ας κανω λαθος γιατι φευγω για μενα....

..η φυγη μου σημερα ειναι το βαλσαμο μου στο δικο μου πονο....

...φευγω και χαριζω την λιγη ελπιδα και μια σταλα πνοη σε σας συναδελφοι μου...

..που ισως το εχετε πιο πολυ αναγκη....

..........

..φευγω και αν με το καλο ερθει η παραταση μας..

..ξερει που θα με βρει...

..φευγω για πολλες μερες ομορφο μου λαυριο και ωραια μου κερατεα...

..αλλα θα εχω παντα μεσα μου της δικες μας μοναχικες στιγμες μας και της αναμνησεις μας...

...........

..φευγω αλλα θα κουβαλαω μεσα μου τη μυρωδια της μοναξιας μου που μοσχομυριζει απο τη θαλασσα σου ομορφο μου λαυριο...

...θα εχω νωπες της αναμνησεις απο τα δενδρα που κλαδευαμε ομορφο μου δασκαλειο της ωραιας κερατεας...

..........

..ειμαι βεβαιος οτι θα βρεθουμε ξανα...

..θα ξαναγυρισω πισω...

..στα σωστα και στα λαθη...

..για αυτο δε θα πω ποτε αντιο....

..............

..τωρα τα χαραματα που θα περνω  απ' εξω στο δρομο σου ωραια μου κερατεα ...

 ..θα εχω τη κορνα πατημενη σαν χαιρετισμο και στο δυνατο θα τραγουδω..

....................

..τωρα φευγω για μενα να νιωσω καλα...

..εχω ακομη να κανω πολλα..

..φευγω για μενα να νιωσω καλα..

..εχω ακομη οταν γυρισω να σου κανω πολλα...

........🎵🎵🎵  🎼🎶❤️🎵🎼🎵🎵🎵.......

................

..καλο μου ταξιδι..

..καλημερα...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου