Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

σαββατοβραδο με ρετσινα..

... ..σαββατοββραδο βροχερο εξω και εγω μονος μου στο τζακι να πινω την αγαπημενη μου παγωμενη ρετσινα...

.........

...και ψιθυριστα να λεω...

..στης αναμνησεις και στα ονειρα η ζωη φανταζει πιο ομορφη....

...............

..νυχτα δεκεμβρη να περιμενω να νυχτωσει να πιω κατι...

..να πιω κρασακι να φιαχθω θελω λιγο μονος μου οπως ειμαι..

..απλα να ευχαριστηθω τη στιγμη και να πω...

..........

...οπως θα ηταν σφαλμα να μη καναμε λαθη στη ζωη μας...

..και αν τα σαββατα ειναι για αγκαλιες θα σας πω και κατι..

..αλλα να μεινει μεταξυ μας...

..........

..το κρασι φερνει στο φως ολα τα κρυμμενα μυστικα της ψυχης μας...

..οπως και τα κρυμμενα ονειρα μας δυο ποτηρια κρασι τζακι αναμμενο και ερωτας μεχρι το πρωι..

..καλο σαββατοβραδο...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου