Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

αιώνια τους η μνημη..



 .....παρηγγειλα εδω και μερες ενα πιατο σταρι να το παω στην εκκλησια σημερα... ..για τη ψυχη της μανας μου.... ...μεγαλο ψυχοσαββατο αυριο... ......
..........
. ..πηγα σημερα να το παρω και το ειχε μεσα σε σακουλακια χαρτινα... ..ετσι τα κανουμε τωρα μου ειπε λογω του ιου.. 
............
..υποτροπιασα μεσα μου... ..ηθελα πιατο για να μπει το κερακι αναμμενο πανω του.. ..δεν αφησα το αναθεμα να με κυριευσει... ...να'ναι ευλογημενο ειπα και εφυγα...
............
..... ..με εβαλε να ψαχνω να βρω μικρη κανιστρα να τα βάλω μεσα... ..ευτυχως βρηκα εβαλα και ενα πανι λευκο μεσα και ξεκινησα να τα παω.. .......
................
....πατριωτακια μου και φιλοι μου το αγρινιου εδω στο ομορφο λαυριο που ειμαι... ...θα ξεχασω και αυτα που ξερουμε και πως τα κανουμε στο χωριο μας καταλαβα...
................
.. ...πηγα μονος μου στην καμαριζα στον Αγιο Νεκταριο και το διαβασε μαζι με δυο αλλα πιατα ο παπα βλασσης... 
..................
 ..αιωνια τους η μνημη.... 
..θεος σχωρετη τη ψυχουλα τους..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου