Σάββατο 6 Μαρτίου 2021

πρωτο ψυχοσαββατο..



...πρωτο ψυχοσαββατο για της ψυχες σημερα...

...και ειναι αφιερωμενο στης ψυχες των χριστιανων που εχουν αποβιωσει...

...που ανα τους αιωνες περιμενουν την ελπιδα της αναστασης τους...

............

..αν και ολα τα σαββατο του χρονου ειναι  αφιερωμενα στης ψυχες...

..σημερα αυτο το ψυχοσαββατο τιμαται  πιο πολυ απο τους πιστους...

...ειναι το πρωτο ψυχοσαββατο που ολες οι ψυχες περιμενουν σημερα να ακουσουν το ονομα τους...

...........

...περα ομως απο τα μνημοσυνα στης εκκλησιες....

...τα τρισαγια στους ταφους τους....

...το μοιρασμα τα κολλυβα....

..........

...καλο θα ηταν να κανουμε και ελεημοσυνες στους φτωχους...

...στους αρρωστους...

...στους ανεργους...

..στους αστεγους...

..ακομη και στα αδεσποτα σκυλια σε αυτα της αθωες ψυχες...

...σαν ψυχικο κατι απο το υστερημα μας για τη ψυχη τους....

...........

...πρωτο ψυχοσαββατο σημερα και ειναι χρεος μας να θυμηθουμε τους αγαπημενους μας..

...να προσευχηθουμε που δεν ειναι πια μαζι μας..

...και να τους προσφερουμε αυτο το λιγο με την αγαπη μας....

..............

..θα ειναι ομως παντα μεσα στη καρδια μας....

..στη σκεψη και στη ψυχη μας..

...αιωνια τους η μνημη...

..θεος σχωρετους τη ψυχουλα τους...

...αμην...

...........

...υγ.

..στο αγρινιο στο νεκροταφειο μεσα στο κεντρο στο μεγαλο δρομο βαζουν τραπεζια πολλα..

.. και πανω ολα τα πιατα η δισκους με το σιταρι που εκαναν...

..ερχονται δεσποταδες παπαδες η τοπικη ολη αρχουσα ταξη..

..και η μουσικη του αγρινιου..

..γινεται επισημο μνημοσυνο και δεηση  για την αναπαυση ολων των ψυχων..

..........

...και στον αγιο κωνσταντινο μου που ειμαι γινεται μια μικρη τελετη αλλα οχι ετσι με τοσες τιμες..

..τα εχω δει πολλες φορες γιατι λογω της  δουλειας μου μαρμαρας ειμαι εκει καθε μερα και ετυχε πολλες φορες να το δω..

..και μου αρεσε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου