Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

Αντιο ωραια μου τρικαλα..


 

...αντιο ωραια μου τρικαλα..

..ευχη και υποσχεση εδω στο παγκακι στο ποταμι που  ζωγραφισα κατω σου δινω...

...........

..θα ξαναγυρισω πισω ακους...?

...μου άρεσες  μ' ακους...?

.................

..νομιζω οτι οτι ανηκω σε σενα...

..πονω και δακρυζω τωρα που φευγω απο κοντα σου..

.. το μυαλο μου η σκεψη μου θα ειναι εδω σε σενα ωραια μου τρικαλα..

..μα ποτε κιολας περασαν οι μερες γαμωτο μου δε σε χορτασα...

.......

..ωραια μου τρικαλα...

..αν υπαρχει στο καρμα μου ειναι σιγουρο πως θα ερθω ξανα..

..γιατι ..?

..σε λατρευω για ενα αβεβαιο αυριο...

..σε θυμαμαι παντα για το αντιο του σημερα..

..σε ποθω για ενα αυριο χωρις ελπιδα..

............

.. ωραια μου τρικαλα....

...αντιο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου