Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021

το αμαξι μου στη πενα για το ταξιδι μου..




 


..η κοριτσαρα μου τη πηγα στο πλυντηριο για πλυσιμο καθαρισμα μεσα εξω..

..και κερωμα τα παντα ολα και παντου..

..κουκλα μου εγινε και λαμπει...

.........

..η μαρκελλα μου ετσι το φωναζω απο την ομορφη χιο που το πηρα...

.. θελω να ειναι καθαρο το αμαξι μου για το αυριανο καλο μου ταξιδι...

....του εβαλα και καινουργια παπουτσια καλα λαστιχα να ειναι ακομη πιο ωραια...

............

..σε πολη της αθηνας..

..στη ξελογιαστρα ωραια κερατεα και στο ομορφο λαυριο μου θα παμε και θελω να μου αστραφτει...

...............

..οταν ειναι καθαρο το αμαξι μου με κανει και νιωθω διαφιρετικα...

...ταξιδευω πιο ομορφα και ευχαριστα πιο χαρουμενα...

.......

..ομορφο μου λαυριο

...ωραια μου κερατεα...

..σας ερχομαι αυριο πρωτα ο θεος με το καλο ...

.......

..ωραια μου κερατεα...

.. σου ερχομαι για το ωραιο μεγαλο πανυγυρι σου...

..και ας μην εχεις οργανα...

............

...μου αρεσει το πολυ μεγαλο παζαρακι σου με τους ατελειωτους παγκους σου..

.. ερχομαι να δω παλι τους καλους μου συναδελφους μου εκει...

..ερχομαι να αναψω ενα κερακι στο γραφικο πανεμορφο εκκλησακι αγια τριαδα...

..να παρω φωτιση ας πουμε που γιορταζει μεθαυριο...

...ερχομαι να γινω καλα...

..απο τη πικρα μου που πηρα χθες...

...ερχομαι να δω της ωραιες σου  γυναικες μπας και μου φυγει ο καραρρακτης απο τα ματια μου..

..........

...ομορφο μου λαυριο..

..ωραια μου κερατεα...

...σας λατρευω...

...και...

..ε.. ε... ερχομαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου