Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

ειμαι αντρας παληας κοπης..


 

..ειμαι αυτος που μου αρεσει να φορω κυριακες και γιορτες τα ασπρομαυρα καλα μου ρουχα...

..για να μου θυμιζουν τη πικρες και της χαρες μου που περασα...

............

.. ειμαι αυτος που και αν και  με πεταξε η ζωη στα σκατα και στη κολαση βγηκα καθαρος..

..κερδισα τη ζωη μεσα απο της δοκιμασιες της...

..και η βαπτιση μου εγινε μεσα απο τα δυσκολα και οχι απο τα ευκολα..

............

..στη ζωη μου σεβομαι τους παντες απο ιερεα μεχρι και το τσιγγανο της γειτονιας μου..

και οταν μου πεφτει το ψωμι κατω αμεσως το σηκωνω το φιλω και το τρωω..

..ειμαι αυτος που βλεπω τη πατριδα μου δεν ειναι τοσο τιμια και καθαρη και εχω τα ματια μου παντα ανοικτα...

...............

...μου τη δινει που βλεπω γυναικες που ξεβρακωνονται για να επιβεβαιωθουν...

..ειμαι παντα μαζεμενος με τα ματια μου χαμηλα....

..και δε γυριζω ποτές μου να δω το κωλο της που περνα διπλα μου...

.............

..ειμαι αντρας παληας κοπης και μιλαω παντα ντεγκλαρε...

.. ειμαι αυτος που δε πατησα ποτε πανω σε ξενα πορτοφολια να το παιξω καπως...

...και οτα παω να πιω σε καφενεια δε κανω εφε με ξενα κερασμενα πιωματα..

............

..ακομη και σημερα λουζουμε μονο με πρασινο σαπουνι...

..και δε βαζω στο σωμα μου ποτε αφρολουτρα..

..και το ξυραφακι μου το εχω μονο για το προσωπο μου..

..και οχι για το σωμα μου και χαμηλα οπως κανουν πολλοι αλλοι..

.............

...ειμαι κιμπαρης αντρας λεβεντης και παληκαρι σε τροπους και συμπεριφορα...

..απο το σχολειο μου εμαθα και κρατησα της αρετες και τα υψηλα ιδανικα...

...............

..και αν ολη μου η ζωη μου ξοδευτικε σε αγωνες..

..εχω ακομη μεσα μου της υψιστες θεοτητες μου τη περηφανια τη λεβεντια την αλληλεγγυη και την ευγενεια...

..............

..δεν θελω να χασω τον χαρακτηρα μου μπορει να μην ειμαι τελειος και ουτε θελω να γινω...

..μισω το υπουλο συναισθημα το μισος και το ψεμα....

..πρωτος λεω παντα σχωραμε και ναναι ευλογημενο..

..και δινω το ομορφο δωρο παντου της συγχωρεσης σε ολους και τους συγχωρω...

............

..η αμυνα μου ειναι το χαμογελο μου...

...η τιμωρια μου να ειμαι μονος μου ακομη..

..η ισχυρη δυναμη μου ειναι η πιστη στον εαυτο μου και δε χανω ποτε την ελπιδα μου...

.................

..μα και βεβαια εχω ονειρα για τη ζωη μου...

..αλλα ποτε μου δε παιζω με συναισθηματα σε φιλες μου..

..και οτι με χαλαει μεσα μου τολμω και φευγω αθορυβα σιωπηλα χωρις κραυγες και αποχαιρετισμους..

..ακολουθω δικα μου μονοπατια γιατι εχω μεσα μου πεισμα και τσαμπουκα....

..............

..μου αρεσει πολυ το γραψιμο..

..γραφω καταθεσεις ψυχης και αληθειες ζωης και οχι για εντυπωσεις..

...............

...δεν ακουω ποτε τραγουδια του τυπου σ, αγαπω με ακους..

.................

.. μπορει να ειμαι σκατοφατσα αλλα ειμαι αρσενικος σε ολα μου..

..και το ποτηρι μου παντα το γεμιζω...

..πιστευω πολυ στο Χριστό και εννοείτε διαβαζω μαρξ...

..και παραμενω μεχρι τελος αμβολιαστος...

............

..και αν η ζωη με κτυπαει ακομη...

.. χαμογελω και χορευω με το κεφαλι ψηλα και τα χερια μου ανοικτα...

..φιλες μου και φιλοι μου..

..ειμαι απλα ο εαυτος μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου