Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

.. μου ειπε αντιο..


 

..φιλες μου καλες..

..η τρικαλινη σημερα μου ειπε αντιο...

...και η ψυχη μου σφαγμενο χελιδονι ειναι..

......

...ψυχα ψωμιου βουτηγμενη στο αγιο κρασι των αχραντων μυστηριων...

...τα ομορφα της λογια που μου ελεγε τοτε μα ηταν παγιδα...

.................

...τωρα η λιγη σχεση μου εχασε τον παραληπτη της..

..αυτη η αμεμπτη ευγενης καλοκαρδη εγληματιας...

...με αφησε πισω και παλι μεσα στη θλιψη και στη μοναξια...

............

...σημερα μερα μεσημερι μαυροφορεμενη ειναι σαν πονεμενη χηρα..

...και εσυ να περνας επιδεικτικα απο εδω μπροστα μου...

...να χαμογελας και να μου αφηνεις το αχνο σου λαικ...

και μεσα απο τα δακρυα μου να γελας...

........ ... 

...γελας με το πονο μου βρε..

.................

...τρικαλινη μελενια μου

...αμεμπτη εκληματιας αχαριστη φιλη εσυ...

...ξεσκιζεις εμενα που σου εγραφα και σου εδωσα τοσα...

...ξεσκιζεις τη σαρκα σου...

..και προδιδεις εμενα την ψυχη σου...

..και με παρεδωσες παλι στη μοναξια μου... 

................... 

...εμενα που σου αφιερωσα ολοκληρη τη σκεψη μου...

.. που σου ηρθα 3 φορες με ωτο στοπ στα ωραια σου τρικαλα... 

.. που κοιμομουν στο παγκακι και νιβομουν λουζομουν στο ποταμι... 

.. και ξεροσταλιαζα ορθιος στο δρομο να σε δω... 

.. και ετρωγα ψωμι σκετο... 

........... 

.. αχ  ! βρε μελενια μου.. 

...ακομα και τωρα που σου γραφω παλλεται η καρδια μου....

....στο χαρτομαντηλο που σκουπιζεις τα δακρυα σου...

.............

..πονεμενη μου ψυχη ακομα και τωρα στην αφοσιωσης της χαμογελας...

...καθως ξεψυχα στα ποδια της μπροστα...

...απο τη μαχαιρια που μου εδωσε σημερα.. 

............

...πεσμου αχαριστη φιλη πως ειναι ενα κακογουστο παιχνιδι...

...που συνηθιζεις να παιζεις με ειλειμμενη φαντασια..

..και με ασυνειδησια να το παιζεις παντα..

................. 

....πεσμου πως ειναι ενα ψεμα...

..πες μου γιατι....?

.........

.. αντιο.. 

..στο καλο καλό μου.. 

...ο πονος σε μενα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου