Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021

εγω λεω στην υγεια σας δεν ειμαι γαϊδουρι


 

.φιλη σελιδα ..

..αγαπημενοι μου φιλοι και φιλες.. 

..η φωτογραφια λεει ψεματα..

..η αληθεια ειναι οτι ειμαι πολυ γαιδουρι..

..............

..σας παρακαλω σχωράτεμε αν μπορειτε ολοι σας...

..ήμαρτον φωναζω ενωπιον σας...

...............

...ωραιες καλες μου φιλες..

...φιλοι μου καλοι...

..τα βλεπω ολα τα ομορφα σχολια σας...

..και τα λαικ που με αγαπη μου αφηνεται...

...αλλα ειμαι τοσο μεγαλο γαιδουρι που  βαριεμαι να σας γραψω...

..και για να σας απαντησω κιολας...

............

.....σας ευχαριστω ολους ξεχωριστα για οτι ειστε για μενα...

..και ολοι μαζι που ειμαστε εδω μεσα...

..ειστε για μενα υπεροχοι...

..και ολους σας σεβομαι και  σας αγαπω φιλικα και αγνα....

..αλλα  το αγιο τσιπουρακι  μου ομως το αγαπω πιο πολυ παραπανω....

..............

..αφιερωμενη η αναρτηση σε σας για τους οποιους ειμαι ο χρηστος και με δεχεστε...

..σας αγαπω ολους σας αληθεια το λεω βρε...

...και ας ειμαι ενα μεγαλο γαιδουρι...

................. 

...ομορφη να ειναι η μερα σας καλη η κυριακη σας και καλα πιωματα..

..........

...α ! ..εγω σας λεω στην υγεια  σας  δεν ειμαι γαιδουρι..

..και ας ειναι φτωχο σημερα το τραπεζι μου ..

..μικρο το πακετο..

..και λιγο και το αγιο τσιπουρακι  μου..

...στην υγεια  σας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου