Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021

του ονειρου εραστες..


 

....Ηλιοκεντητη μου... 

..και αν εγω εφυγα απο το ομορφο σου λαυριο..

..και για παντα και οι δρομοι μας χωρισανε.......

..παντα θα ειμαστε οι δυο μας του ονειρου εραστες... 

............. 

..να σε ξεχασω δεν μπορω δεν ξεχνιουνται οι λιγες ωραιες στιγμες μας... 

..εμεινες μεσα μου βαθια αναμνηση μεσα στη ζωη μου...

...και καθε φορα που κοιτω στα κρυφα τη φωτογραφια σου εισαι η δυναμη μου...

............... 

..το ομορφο ονομα σου δεν θα το αλλαξω ποτε με τιποτα και δεν θα το δωσω σε καμια ποτέ μου.. 

..μεσα στη καρδια μου το εχω φυλακτο... 

........... 

..γιατι για μενα εισαι εσυ οτι ωραιο υπηρχε στη ζωη μου... 

..και μεσα εδω στο Facebook... 

.............. 

...το δικο μου πεπρωμενο ειναι να σε περιμενω μια ζωη και ας με πονεσες με την αδικη απουσια σου... 

............. 

..ο πικρος μου καημος εγινε μεσα μου σπαραγμος..

..και αν δεν εχω χαρα μεσα μου ακομη το φωναζω...

.. το αλλο μου μισο της καρδιας μου βρισκεται στο ομορφο λαυριο σου... 

............ 

...και.. 

... ηλιοκεντητη μου.. 

..εμεις  καλό μου θα ειμαστε για παντα στη ζωη...

..του ονειρου εραστες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου