Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2021

Μάνα ενας χρονος χωρις εσενα..


 

..ενας χρονος χωρις εσενα μαναμ και αντεξα μονος μου σε ενα σπιτι αδειο...

..μου λειπεις  ναι..

............

..τωρα  μονο στο νεκροταφειο ερχομαι σε βλεπω και σου μιλω..

..δε ξερω ποσο δυνατοι ειναι οι ανθρωποι  αλλα  μεσα μου ακομη ποναω..

.............. 

..εσπασα μεσα μου ομως..

..καμια φορα δακρυζω οπως κοιτω τη φωτογραφια σου... 

..καθως η μνημη μου φερνει πολλα στο μυαλο  μου... 

..αντιο δε σου λεω γιατι σε νοιωθω  καθε μερα εδω μεσα στο κατωγι που καθομαι μονος μου.. 

...............

..τιποτα δεν μπορεί να γεμισει το σπιτι μας πια... 

.καθομαι μονος και ανασυρω  αναμνησεις  πολλες...

..μου λειπεις αφανταστα... 

..και ο συνοικισμος μας και η γειτονια μας εξω δεν ειναι το ιδιο χωρις εσενα μαναμ... 

.. ερημωσε... 

........... 

..πιστευω στους αγγελους..

..καθε φορα που μπενω στο κηπο μας και ποτιζω σε θυμαμαι σε μελεταω και λεω..

..α ρε μανα... 

..τωρα εισαι σε αλλο πιο ωραιο πιο δροσερο κηπο μαζι με τους αγγελους στον ουρανο... 

..εισαι παντα στη πρωτη σκεψη μου πρωι και βραδυ...

............ 

..μανα μου..

..αποψε ολα ετοιμα για το αυριανο μνημοσυνο σου και ας μη το ηθελες εσυ ετσι... 

..ηθελες μονο ενα πιατο στο νεκροταφειο και τελος...

.............. 

..ολα ετοιμα και πανω στο τραπεζι στο υπογειο μας..

..τα ποτηρια τα φλυτζανια το καφε που θα πιουμε σπιτι... 

..το πιατακι τα κολλυβα το κονιακ ο καφες... 

..τα κεκάκια τα βουτηματα... 

..η δικη σου κανιστρα με της λειτουργιές μεσα... 

.. ο στολισμος της εκκλησιας και οι καλεσμενοι  μας...

..και  ο μεγαλος δισκος για την εκκλησια αγιοριτικος στολισμενος ετοιμος φιαγμενος... 

............... 

..να ναι καλα οι νυφες σου και η τασια που με βοηθησαν  παρα πολυ...

..στη γενικη καθαριοτητα του σπιτιου μας..

............... 

...δε ξερω αν ολα αυτα θα αγγαλιασουν τη ψυχη σου.... 

..ομως σιγουρα νιωθω πως ας εχεις φυγει  απο τη ζωη..

..βρισκεσαι παντα στο πλευρο μου σαν αγγελος...

........... 

...γλυκια μου μανα...

..αναπαύσου εν ειρηνη...

.. θα σε θυμαμαι παντα.. 

....φιλιά στο πατέρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου