Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021

μη μου πεις φυγε..


 

..φιλη μου καλη... 

..να ξες καποτε θα σου ερθω εκει στη πορτα σου μπροστα.. 

.. μη με κλωτσησεις.. 

.. μη μου πεις δε σε γνωριζω φυγε... 

............ 

..γιατι μετα μεσα στη ψυχη σου θα μεινει το παραπονο σου... 

.. και θα λες μετα εμεις καποτε ειμασταν ενα... 

.............. 

.. θα σου ερθω να με δεις με τα ματια σου του σημερα.. 

.. και με τη καρδια σου το χθες...

............ 

... θα σου ερθω ντυμενος στο ονειρο σου.. 

.. μα θα εχω τοση θλιψη πανω μου και ισως να μη με αναγνωρισεις.... 

............... 

... αχ  ! .. βρε καλο μου.. 

.. εσυ με ηθελες παντα χαρουμενο γελαστο θα σου ερθω να με δεις πως με καταντησες... 

.. θα δεις πανω μου πολλα...

... θα με δεις και θα πεις δεν εισαι εσυ...

... αφου ετσι με καταντησες... 

.................. 

... και θα μου πεις φυγε...

... αχ  ! βρε καλο μου.. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου