Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

αποψε μια φιλη μου ποναει πολυ..


 

..ναι μετεωρα εκει..?

..ναι παρακαλω νοσοκομειο αφτου....?

..φιλοξενια αγγελων παρακαλω ειναι εκει....?

.......................

..πληγωμενα τα φτερα της αποψε και φρεσκες οι πληγες της που εχει πανω της μια φιλη μου ωραια εκει..

..με πυρετο και βηχα γυριζει μεσα στους δρομους μεσα στη βροχη και κλαιει...

.......................

...πλασματικες ηταν οι μερες της κοντα μου...

..επωνυμα και ψευτικα τα ονειρα της σε ατοκες δοσεις..

.. και με τη πιστωτικη καρτα της μου τα εδωσε η φιλη μου....

...................

..ειδα το μαχαιρι της που κρατουσε μα δεν εσκυψα..

..δεν εκανα πισω...

...με μαχαιρωσε απο χθες εχει τη πληγη της μεσα της ακομη με τοσα που μου ειπε...

.................

..και τωρα ποναει πολυ..

..........

..της εδωσα τοσα λιγα και πηρα τοσα πολλα και αυτα ολα ψευτικα...

..ο θυμος της που ειμαι ανεργος μεγαλωσε θεριεψε και εγινε μαχαιρι...

....που εκοψε με μιας το νημα της ψυχης της...

..και της ομορφης παρεας μας..

....και γκρεμισε τα παντα τωρα....

..................

...εσβησε τα ονειρα που καναμε μαζι οταν η φιλια μας...

..ζουσε ομορφα κοντα μας...

..ηθελε καποιον να τη στηριζει και εσυ εισαι μπατηρακι μου ειπε...

..και αντιο...

.....................

...ναι νοσοκομειο εκει....?

...αποψε μια ωραια μου φιλη ποναει και κλαιει πολυ....

...................

...τη καλα να παθει...?

.................

...α ! επιλογη της....

....αφου εχει ενα ελαττωμα να αγαπα και να ποθει τα λαθος ατομα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου