Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

αποψε φορας το κοκκινο..


 ..γυναικα σκοτωστρα.... 

.....αποψε φορας το κοκκινο και μου το λες και μου το δειχνεις..

..φορας το κοκκινο της φωτιας..

..και το χρωμα της αριστερας..

..του ερωτα..

..της ζωης..

..της κολασης..

..και του ποθου.....

............. 

...και σιγοκαις σαν νεραιδα του παθους..

..και με κοιτας που σου ψιθυριζω τα λογια μου τα ανομολογητα....

............. 

..κλεινης τα ματια σου...

..κκαι ταξιδευεις...

...πυκνες φωνες ερχονται απο μεσα σου...

...οπως με καλεις να χορεψω μεσα στο ειναι σου...

...λυωνεις και φωναζεις το ονομα μου μονη σου σιωπηλα....

.................... 

....κοιτα καλο μου.. 

.. ω! τη συμπτωση....

.......... 

..αποψε φορω το καλο μου το μετάξι μου... 

.. το μαυρο... 

..της αμαρτιας..

..της ηδονης...

..του sex...

...και του θανατου....

............. 

..και σου φωναζω...

.....ακου...

........... 

...γυναικα σκοτωστρα....

...ειμαι αντρας και αποψε θελω εσυ να με ποτισεις ερωτα.....

............... 

....φιλί... 

 ....χαμηλα στην ακρη του κοκκινο σου καταθετω...

.. φιλί...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου