Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

δε σε φοβαμαι..


 ...ανεργια μου δεν σε φοβαμαι...

..και αν εσυ εχεις στα χερια σου μαχαιρι...

... εχω στα χερια μου τους στιχους του Σεφερη....

...............

...ανεργια μου δε σε φοβαμαι...

..και αν εσυ μας εχεις κανεις να ζω με την αγωνια και τη πικρα...

...εχω πανω  στο  στηθος μου κρεμασμενο παντα το σταυρο της ελπιδας και το Χριστό μου.. 

.............

...ανεργια  δε σε φοβαμαι..

.. γιατι εχω το  Facebook εδω για παρεα μου.. 

.. και τους αγαπημενες μου φιλες και φιλους απο τη χιο πατρα αθηνα τρικαλα λαρισα το βολο κρητη γιαννενα θεσσαλονικη...

..λαυριο κερατεα..

..και απο παντου... 

..και ειμαστε ολοι μας ενωμενοι και αγαπημενοι...

............

... ανεργια μου δε σε φοβαμαι...

..και αν εσυ εισαι αγριεμενη και με πνιγει το αδικο σου...

..εχω  την ελπιδα μεσα μου οτι συντομα θα φυγεις... 

........

.. και το αγιο τσιπουρακι μου παντα θα το πινω εξω στην αυλη.. 

..παρεα με το λαυριος μου. .

..τη μαστιχα χιος..

..τη λαυριωτισσα μου..

..και τη κερατιωτισσα μου.. 

..γιατι με αυτα τα αγαπημενα μου γατιά και σκυλο πολεμαω  κοιμαμαι και ξυπναω... 

.. στην υγεια μας.. 

............

..χρονια πολλα...

..και του χρονου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου