Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2021

ουφ με πηρε το παραπονο για την ανεργια μου..


 ...εχω  την απονη ζωη που ειναι σκληρη και αδικη απεναντι μου.. 

..εχω και την ανεργια που δε λεει να φυγει με τιποτα απο πανω μου.. 

........... 

..ναι για την ανεργια μου λεω..

..που με δοκιμαζει βαναυσα πολυ.. 

..ποδοπατα και τσαλακωνει την αξιοπρεπεια μου... 

..μου γρεμιζει τα ονειρα μου.. 

..τσακιζει τη ψυχες μου.. 

.......... 

..ομως στο βαθος του τουνελ υπαρχει μεσα μου το φως...

..ειναι η ελπιδα που φωλιαζει παντα μεσα στη καρδια μου.. 

..περιμενοντας πως και πως να βρεθει μια δουλεια.. 

..το θαυμα....

.............. 

..συνεχιζω ομως οχι δε τα παραταω.. 

..πινουμε το αγιο τσιπουρακι μου.. 

.. μονος μου εξω στην αυλη μου.. 

..αναβω το τσιγαρο μου.. 

... χαμογελω  τη νεα μερα που ειναι ωραια  και ας μην εχω μεροκαματο... 

........ 

..και οπως ειμαι μονος μου  καρτερω το ονειρο μου... 

..τη δουλεια.... 

................ 

...ουφ.. 

.. στην υγεια μας μπηκα να πω..

...και με πηρε το παραπονο.. 

.............. 

.. στην υγεια μας....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου