Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021

σας ευχαριστω πολυ για της ευχες σας..


 

..φιλες μου και φιλοι... 

. με κατασυγκινησαν οι ομορφες διαδικτυακες σας ευχες... 

..που μου στειλατε εχθες στα γενεθλια μου...

......... 

.στο πεισμα του απονου χρονου που τα παντα σαρωνει  στη διαβα του... 

..εμεις δε θα μεγαλωσουμε ποτε μας..

..θα παραμεινουμε μεσα μας παιδια... 

........ 

...πραγματικα αυτες της στιγμες δεν εχω λογια... 

..δεν εχω εκφρασεις...

..για να περιγραψω το πως ενιωσα διαβαζοντας στο μεσεντζερ και στο προφιλ μου της ευχες σας για τα γενεθλια μου... 

.......... 

...ξερω θα επρεπε να απαντησω στον καθενα ξεχωριστα αναταποδιδοντας της ευχες...

...και την αγαπη σας..

............ 

...φιλες μου λυπηθειτε με....

..ειμαι μονος μου και ειστε τοσο ποσοι πολλοι...

..ειμαι και γαιδουρι και βαριεμαι να απαντησω σε εναν εναν και ξεχωριστα κιολας.. 

........... 

...με ξαφνιασατε ομως ευχαριστα με της τοσες ευχες και τα τοσα πολλα σχόλια που μου στειλατε...

..ειναι ωραιο το συναισθημα οταν τοσες ευχες ειναι μαζεμενες.. 

........... 

..πραγματικα με συγκινησατε και με γεμισατε θετικη ενεργεια καλες σκεψεις μεσα μου

και με πολυ αισιοδοξια... 

.......... 

...χιλια ευχαριστω για ολα για τα δωρα που πηρα για τα σχολια σας της ευχες σας

...και τα απλα ομορφα λαικ που μου αφησατε ..

το εκτιμω πολυ πολυ...

........... 

...και σας ευχαριστω παρα  παρα πολυ.. 

. ..μεσα απο τη καρδια μου ενα μεγαλο ευχαριστω..

..ενα μεγαλο της ψυχης μου ευχαριστω...

..που με στηριζετε και με διαβαζετε... 

............. 

..να ειστε ολοι παντα καλα γεματοι απο αγαπη και υγεια... 

..εχετε παντα την εκτιμηση μου και την αγνη μου αγαπη.... 

......... 

..η ραβανι ειναι σπιτισια μου την εφιαξαν και μου την εφεραν δωρο  χθες για τα γενεθλια μου να'ναι καλα... 

.. κερασα ολη τη γειτονια και τους φιλους μου που ηρθαν... 

............ 

..τη κερναω και σε σας φιλοι μου και φιλες κοπιαστε για ενα κομματι... 

..ξερω ειναι φτωχο το κερασμα μου...

..αλλα ειναι απο καρδιας... 

....... 

..η δικη μου ευχη ειναι να εχετε αληθινους ανθρωπους διπλα σας..

..και με υπομονη και δυναμη που πρεπει να εχουμε ολοι μας στη δυσκολη εποχη που περναμε με την πανδημια..

..θα τα καταφέρουμε να ξεπερασουμε ολα τα δυσκολα που ανοιγονται μπροστα μας..

............... 

...σας ευχαριστω πολυ....

...καλη κυριακη.. 

.. καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου