Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021

Μπρουσκο..


 

... κυριακης βραδυ αποψε και πληγωμενο θηριο νιωθω πως ειμαι..

..φυλακισμενες μαζι μου και ολες οι επιθυμιες μου...

..τα ονειρα μου ειναι σκονη στον αερα εξω... 

................. 

..οι φιλες μου ερχονται και φευγουν σαν τον ανεμο...

..καποιες περνουν τα παντα μου και με αφηνουν παλι μονο μου..

..καμια δεν αφηνει ιχνη...

............... 

...ερχονται στην αρχη σαν τον τυφωνα της οργης..

...και πεφτω αδυναμα στην αγκαλια τους παθους... 

.................. 

..τωρα παλι μονος μου ειμαι  αποψε εξω στη μικρη αυλη μου.. 

.. πινοντας το παγωμενο  αγαπημενο μου μπρουσκο... 

................. 

..γδυνομαι κατω απο το αγρυπνο βλεμμα σου..

..προσπαθω να ακολουθω τα βηματα σου 

μεσα απο εδω... 

..μεσα απο τη ζωη μου και την καθοδηγω απο

το χερι μεσα στο ονειρο..

...για να αφησω λιγες σκεψεις εδω..

...για σενα που με διαβαζεις ..

....καλησπερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου