Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021

μη μου κανεις λαικ..


 

...ω  ! καλη φιλη μου εσυ... 

..αφηνεις το λαικ σου πανω στα γραπτα μου

και με εχεις ολο σε διεγερση... 

..τετοιο μαρτυριο πως να το αντεξω μου λες... 

.............. 

..μετα ερχονται οι επιθυμιες μου ..

..οι σπασμοι μεσα μου και τα παρακαλια μου..

..ενας θεος ξερεις τι γινεται μεσα μου..

..ας ηταν τουλαχιστον αυτο το λαικ σου να μην εφευγε ποτε απο κοντα μου... 

.............. 

..εκεινο ομως που με βασανζει ειναι το μετα γιατι δεν ξερω ποσες αντοχες θα εχω..

..γι'αυτο τρεμω σε καθε σου κινηση μη φυγεις... 

............... 

..καλη μου φιλη δεν θελω να σε χασω..

..πονω και παραδινομαι..

..σαν τον κλεφτη στο πρωτο σου βλεμμα...

........... 

..και εσυ εκει ολα ειναι συμπτωση να λες και φευγεις..

..και εγω εδω βουβη η κραυγη μου... 

..σου λεω πεθαινω... 

............. 

.. και μη μου κανεις λαικ.. 

.. βγες στο δρομο βρε να γνωριστουμε.... 

....καλησπερα φιλη μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου