Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021

αχ ! ποσο ηθελα να σε αγκαλιασω στα αληθινα..


 ...τι ονειρο και αυτο το χθεσινο... 

..ειχες φορεσει το γιορτινο σου χαμογελο... 

..και στο βλεμμα σου ειχες το βελουδο του φεγγαριου... 

................ 

..τα χερια σου απαλα σαν φεγγαροφωτο..

με τυλιξαν... 

...και το κορμι σου μυριζε μυρσινη... 

............... 

...ποσο μου αρεσες που σε ειχα κοντα μου..

..σε αγκαλιασα με απογνωση.

..και μεσα μου το δακρυ μου ψελλιζε..

..ποσο μου λειπεις... 

.......... 

..τωρα το ξερω πως θα υπαρχεις μονο..

..μεσα στη σιωπη μου... 

...και περα απο καθε φορα.

...που θα εισαι εδω μεσα... 

..................... 

.. αχ  ! ηλιοκεντητη μου... 

.. ποσο θελω να σου ερθω να σε αγκαλιασω αληθινα.. 

.. για ολες της νυχτες που δε σε ειχα.. 

.............. 

.... μελενια ονειρα να εχεις.. 

.. καληνυχτα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου