Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

του Αγιου Νεκταριου σημερα με το παληο βοηθεια μας..


 

..Αγιε Νεκταριε  μου..

..σημερα που γιορταζεις με το παληο  ημερολογιο..

..ευλογησε την αυλη μας και ολη τη γειτονια μας....

... το κοσμο μας τα σπιτια μας ολων εδω..

..και δωσε απλοχερα την ευλογια σου την αγαπη σου και τη προστασια σου...

......

..Αγιε Νεκταριε πρεσβευρε υπερ....

..ολων των αλκοολικων που ειναι στο νοσοκομειο σωτηρια...

..να γινουν καλα στην υγεια τους... 

..............

..το εκκλησακι το εφιαξα μονος μου εξω στην αυλη των σπιτιων μας...

..με την πολυ βοηθεια του κωστα του σταυρου του αντρεα και του σταυρι..

..και με την ευλογια του πνευματικου μας γεροντα πατερ αθανασιο...

..........

...Αγιε Νεκταριε μου....

....δωσε ευλογια γινε προστατης στα ανηψια μου στο σταυρο μου στο κωστα μου στο σταυρι μας το μικρο...

..στο παναγιωτη μου και το τασο μου...

..που βοηθησαν πολυ να γινεις ωραιο το εκκλησακι σου...

...............

..προστατευσε τους εκει στα καραβια τους στη ξενιτια και  να ειναι παντα καλα...

..και γρηγορα να γυρισουν στα σπιτια τους να σου κανουμε ξανα λειτουργια αγαπης και ευχαριστιας...

.................

...σε ευχαριστω Αγιε μου Νεκταριε  που με αξιωσες  και εγινε η λειτουργια  σημερα στη χαρι σου...

.. και σταματησες τη βροχη.... 

.. να εχεις καλα το γεροντα μου.. 

................

..ο Αγιος Νεκταριος σημερα που γιορταζει βοηθεια μας...

..ευλογημενη μερα σε ολους μας....

..και του χρονου..

..βοηθεια  μας...

...............

...υγ. 

...ευχαριστω πολυ της γυναικες  που εφιαξαν τους αρτους τα κολλυβα...

.. που εφεραν λουλουδια και στολισαν την εικονα του Αγίου.. 

..και που σερβιρισαν το κοσμο το καφε το γλυκο το αγιο τσιπουρακι..

.... το πιο μεγαλο ευχαριστω το δινω στης γυναικες που θα καθισουν να τα πλυνουν ολα μετα... 

..ο Αγιος  Νεκταριος να τους προστατευει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου