Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021

Μισος σεξ και αμαρτια...


 

...οχι δεν με μετανοιωσα που εμεις  οι δυο δεν συστηθηκαμε απο την αρχη καλα.. 

.. δεν μας χρειαστηκε.. 

.. γιατι ξεραμε το νιωθαμε μεσα μας.. 

.. και προχωρησαμε.. 

............... 

.. σε ενα μαζι.. 

.. σε ενα παμε.. 

.. και σε ενα αγνα απλα και τωρα.. 

.. και ετσι προχωρησαμε και κλείσαμε τη μοιρα μας.. 

.............. 

.. μονο που εγω φιλη μου... 

.. τη ψυχη μου και τη μοιρα μου την αγαπησα και δεν μετανιωσα ποτε μου σε καμια στιγμη... 

........ 

.. γιατι ολα αυτα ειμαι εγω.. 

.. μονο που εσυ δε το καταλαβες ποτε σου... 

.. και ετσι εσυ εκανες το λαθος σου... 

.. πηγες αλλου... 

.................. 

.. τωρα ξερω δακρυζει η καρδια σου.. 

.. και την ακους να σταζει μεσα σου... 

... και πονας.. 

.. γιατι κοντρα στο λιγο μας.. 

.. αγαπηθηκαμε πολυ.. 

.......... 

.. αλλα εμενα.. 

.. τωρα ομως ακομη μου θυμιζεις... 

.. μισος ερωτα και αμαρτια... 

.............. 

.. μελενια ονειρα να εχεις.. 

.. καλο σου βραδυ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου