Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021

Ημαρτον αγιε Νεκτάριε..


 ..ημαρτον Αγιε Νεκταριε σχωραμε που δυο μετρα αντρας δε μπορεσα να βρω ενα παπα να κανει σημερα στη χαρι σου θεια λειτουργια.. 

...ισως του χρονου με τη βοηθεια σου να ειμαι τυχερος.... 

....... 

..Αγιε Νεκταριε σχωραμε που εβαλα την αδελφη μου να κανει απο χθες τα χαραματα αρτους για την αγια λειτουργεια σου... 

... 

..σχωρα αγιε και τη γειτονια μου που δε καταδεχεται ολη να ερθει να σου αναψη ενα κερακι στο εκκλησακι της αυλής μου.....

............. 

.και στο πεισμα της κακης κοινωνιας στο πεισμα των απιστων πιστών ακομη αντιστεκομαι...

..Αγιε μου Νεκταριε εκατσα μεχρι αργα και  αφησα τη πορτα σου ανοικτη μηπως και περαση κανενας περαστικος και θελει να προσκυνηση τη σεπτη σου Αγια εικονα σου..

......... 

....νυχτωσε νωρις και εκλεισα τη πορτα και παρεμεινα στο σκοταδι.. 

...και μεσα μου στο δυνατο  σε παρακαλω... Αγιε Νεκταριε πρευσβερε υπερ ολων των άρρωστων ανθρωπων... 

............... 

.. και του χρονου.. 

.. χρονια πολλα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου