Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021

που εισαι βρε ερωτα..


 

...που εισαι βρε ερωτα... ?

..σε θελω επειγοντως...

..πρεπει να ερθεις να μου παρεις την ισοβια λυπη μου..

..και τη θλιβερη μου μοναξια που αφησες...

...................

..μαζευω καθε βραδυ τα ψιχουλα σου και τα μουσκευω ..

..στο σημερινο μου δακρυ..

...με την αυριανη ελπιδα οτι θα ερθεις... 

............. 

.. ερωτα μου.. 

.. ελα μια φορα και υστερα φυγε.. 

.. δε με πειραζει.. 

.. εμαθα πια και την συνήθισα την ελλειψη σου... 

.. και ας με ποναει... 

.......... 

.. αργα τη νυχτα αγκαλιαζω  μονος μου το μαξιλαρι μου και χανομαι μεσα σε πολλες σκεψεις... 

.... μονο της νυχτες δεν ανεχομαι τον εαυτο μου.. 

.. τη μερα στεκομαι ορθιος δε πληγωνομαι και ας σε περιμενω...

.. γιατι εμαθα...

............. 

.. αχ  ! 

.. που εισαι βρε ερωτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου