Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

Μη με πληγωνεις..


 ...μη με πληγωνεις φιλη μου..

..γιατι θα πεσουν ολα τα αστερια πανω μου για να με προστατεψουν...

..και τοτε θα λαμπω πιο πολυ...

.............. 

...μη με πληγωνεις...

..γιατι θα παρω τα βουνα τα δαση που μου αρεσουν..

..και θα με βρει εκει καμμια νεραιδα στο ηλιοβασιλεμα και θα με εχει κοντα της...

..και θα με ψαχνεις...

.................

...μη με πληγωνεις...

..θα παω στα βραχια της θαλασσας στο ομορφο  λαυριο που το αγαπω.. 

..και θα με βρει καμια γοργονα θα της κανω παρεα και εσυ θα με ψαχνεις...

............. 

...μη με πληγωνεις ..

..θα παω κοντα στο ληθαιο ποταμο στα ωραια τρικαλα..

..να δω τους γλαρους θα μου δωσουν τη φωνη τους...

..και δε θα ξερεις τη γλωσσα μιλαω...

..και θα σε ξεχασω...

..και εσυ τοτε θα νιωσεις ...

.............. 

...μη με πληγωνεις ..

..της νυχτες θα ειμαι καπου κρυφα και θα μιλω με το φεγγαρι και εσυ θα ζηλεβεις που δε θα μπορεις... 

................. 

...μη με πληγωνεις ...

..γιατι θα φυγω θα παω σε αλλη πολη μονος μου...

..και εσυ μονη σου εκει θα σου ραγιζει η καρδια σου ...

..οπως ραγισες και τη δικη μου...

............. .. 

..γιατι οι ενοχες σου θα πονανε πιο πολυ απο τη θλιψη μου...

..για αυτο σου λεω μη με πληγωνεις φιλη μου.... 

.............. 

..γιατι φοβαμαι να ερχομαι στα ονειρα σου...

..και αν με χασεις...

..θα εχεις χασει το μυαλο και τη καρδια σου...

............., 

..για αυτο σου το ξαναλεω...

..μη με πληγωνεις...

......... 

.. 🖊 χρηστος ερωτας αλητης  28--12--'21


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου