Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

Ερχομαι..


 

..σου ερχομαι καλη μου φιλη για να καταλαγιασω τους δαιμονες σου..

..να σβησω της πληγες σου..

..με ενα αγνο μου χαδι και με το χαμογελο μου..

........... 

..ερχομε να σου παρω το πονο που δε σε αφηνει το βραδυ.. 

..να σου παρω τη πικρα που εχεις.. 

..να σου παρω τη στεναχωρια που σε αφηνει ξαγρυπνη ολες της νυχτες.. 

........... 

..ερχομαι να σου φερω την αγαπη στην καρδια σου...

..το γελιο στα χειλη σου...

.τον ηλιο και παλι στη ζωη σου.. 

. σου ερχομαι με αγαπη.. 

..να σε προστατευσω απο το κρυο τους φοβους σου της αμφιβολιες σου..

.. και απο τη καταιγιδα που μερικες φορες περνας.. 

............ 

.. ερχομαι... 

..για να σε κανω καλα..

..να σβησω ολους τους ποθους που κυριευουν το κορμι σου... 

.. να δροσισω τα χειλη σου που μαραθηκαν τοσο καιρο αφιλητα... 

.. να ποτισω τον ομορφο κηπο σου που ξεραθηκε ...

.. να αγγιξω και να παιξω με της ωρες απαλα της βεραντες σου.. 

..θα σου ερθω εκει στο μισοσκοταδο που εισαι μονη σου..

............. 

. ερχομαι. 

..και σου φερνω τον ερωτα που λαχταρας.. 

και απο τα χειλη μου να ξεδιψασης... 

.. αποψε θα σου σβησω της ηδονες σου και θα σε ποτισω ερωτα ξανα και ξανα.. 


..σου λεω ερχομαι.. 

.για να ενωσουμε τα θελω μας....

... και να κανουμε περα τα πρεπει μας..

.. να ζησουμε το τωρα..

.. τον ερωτα μας... 

............ 

.. ενα ερωτα πιο δυνατο.. 

.. και απο το φοβο του θανατου.. 

............ 

.. το μονο που σου ζητω ειναι.. 

.. κανε μου μονο καφε.. 

.. και οχι ονειρα.. 

.................... 

..στο δρομο ειμαι σταματησα λιγο για να σου γραψω...

..γεια σου..

..καλο μου ταξιδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου