Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

δεν ειδα το πιστολι σου..


 ...κοιταγα αλλου και δεν ειδα το πιστολι που κρατουσες για μενα...

..μα πως μπορει να μη το ειδα...

..πως μπορει να μου το εκανες εσυ αυτο... 

.............. 

..εσυ που εκλαιγες για μενα και ησουν περηφανη γιατι βρηκες αυτο που σου ελειπε στη ζωη σου... 

..πως πιστεψα τα λογια σου τα ψευτικα τα μεγαλα...

.. πως σε πιστεψα με το κλαμα σου μου λες... 

.......... 

..με πλανεψες με το ωραιο σου κορμι...

..τον ερωτα σου το δυνατο..

..το παθος σου που ειχες..

..τα χειλη σου τα φλογερα..

..οι συνομιλιες μας..

............ 

...πως μπορει να σκοντεψα επανω σου μου λες..

..μα πως δεν ειδα την κακία σου που ειχες για μενα και με εστειλες αδιαβαστο... 

.............. 

..θυμασαι..

..να νοθευσουμε χρηστο μου τη ζωη μου ελεγες...

..να περασουμε καλα για παντα μαζι.... 

........... 

..αλλα δεν ειδα το πιστολι σου που το ειχες κρυμενο παλιοκοριτσο μου... 

...κοιταγα σαν χαζος..

..τα προστυχα μοντερνα εσωρουχα σου που μου εκανες μοστρα μπροστα στο τζακι σου..

..κοιταγα με παθος το ωραιο γατακι σου... 

............... 

.. τζογαρισα στο ονειρο..

.. στη ζωη.. 

... με εδιωξες..

.. με πληγωσες.. 

..καλα να παθω...

.. ο πονος σε μενα.. 

........ 

.. γλυκια να ειναι η νυχτα σου μελενια τα ονειρα σου..

.. καληνυχτα με αγαπη..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου