Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

αποψε θα τιμωρηθεις..


 ..να ξες φιλη μου..

..καθε παιχνιδι εχει τη δικη του αξια...

..και καθε παιχνιδι πριν το κρινεις πρεπει να το δοκιμασεις..

..........

..αποψε θελω...

..τα χειλη σου κλειστα...

..ερμητικα κλειστα να αρνουνται τη καθε λεξη στον αναλφαβητο πονο της ηδονης..

..........

...μεινε λιγο ακομη  πισω απο τη πορτα ορθια...

..μην αντιστεκεσαι..

..υπακουσε λιγο...

..για να το απολαυσεις..

.............

..αφεντης δεν ειμαι..

...η ζωνη μου πανω σου ειναι απο τα φετιχ μου...

...θα σου χαρισω ηδονη  αλλα δε μας διαφθειρουν...

το βογγητο της ηδονης σου αποψε θα ταραξει την ησυχια της νυχτας..

............

..εβαλες καρδουλα στο τζιτζιφιογκο σου ε..?

..μη μιλησεις...

..οτι πεις θα χρησιμοποιηθει εναντιον σου...

..........

...αποψε θα χασουμε και οι δυο μας το αισθημα της σεμνοτητας μας...

..τιποτα αποψε δεν ειναι ανηθικο...

...........

..εισαι κολαση φωτια και γενναια...

..δωσε μου τη ζωνη μου...

...το παθος μεσα μου ξεκινησε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου