Κυριακή 6 Μαρτίου 2022

ουτε στρωμα να πλαγιάσω..


 

...ουτε στρωμα να πλαγιασω..

..ουτε τραπεζι για να γραψω..

..μα εγω δε ζω γονατιστος...

...........

..ελεησε η παναγια η γιατρισσα του ομορφου λαυριου..

..και βρηκα ενα μικρο σπιτι..

.. εστρωσα κατω τα καλυτερα..

..και το χαραμι της φιλης μου σαντορινιας  του ομορφου λαυριου...

..............

.. εβαλα και το αγιο τσιπουρακι μου και πινω ενα για το καλο..

.. εβαλα πρωτα την εικονα μεσα τον νονο του χριστου που τον εχω προστατη..

...και  λιβανισα κιολας ολο το σπιτι...

.........

...να μεθυσω αποψε θελω για τη ταλαιπωρια που τραβαω στο ομορφο αιγαλεω..

...να μεθυσω που ακομη δε βολευτικα και καλα...

..να μεθυσω θελω..

..........

....για την αγαπη που δεν εχω τραγουδια ξεχασμενα να πω...

...να μεθυσω για της αμαρτιες μου να εξιλεωθω...

.............

...να μεθυσω μονος μου αφου αρνιεμαι να εχω σκεψη που σωπαινει...

...να μεθυσω θελω αποψε αφου μονος μου εδω στο ομορφο αιγαλεω..

... και δεν εχω που να παω...

...στην υγεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου