Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

με κουρασαν τα περιπου..ψαχνω τα ακριβως..


 

..σκιαζεται αποψε η νυχτα της σιωπης ..

..γραφωντας αποψε με την πενα μου με βυσσινι μελανι..

..........

..αλλα ολες οι λεξεις που εκφραζω το παθος ...

..της αγαπης αποψε δεν ειναι στον οριζοντα...

..........

..μεσανυχτα αποψε και προσπαθω να φτασω μεσα στην ψυχη σου...

..εχω τοσα πολλα αποψε να εκφρασω να γραψω για σενα...

.............

..εχω τα συννεφα τυλιγμενα απο ενα ασπρο ασημι.

..και οι λεξεις μου σκορπιες ολες...

............

..προσπαθω να σου φιαξω το πορτρετο της αγαπης...

..αλλα αποψε με πονεσε η σκεψη σου...

που δεν σε ειδα αμεσως εδω..

.............

..ελα σκοτωστρα μου και μιλησε μου..

.. γιατι με κουρασαν τα περιπου σου..

..και θελω τα ακριβως..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου