Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Το προσκλητήριο της..


 ...προχθες τη κυριακη αναψα ενα κερι στην εκκλησια...

..κυριακη του θωμα ντυνεται νυφη η  καποτε καλη μου φιλη...

...παρακαλεσα την παναγιά να ειναι παντα ευτυχισμενη....

...........

..τολμησα σαν αντρας και της ειπα την αληθεια...

..μη με ψαχνεις εμενα δεν ειμαι για σενα γιατι..

..ανηκω στους συμβασιουχους τους φτωχους...

...και σε λιγες μηνες θα ανηκω και στους ανεργους...

...και δεν θα εχω ουτε μαντηλι για να κλαψω....

...αφου της ειπα και την ιστορια μου το παρελθον μου..

..........

...η καποτε καλη μου φιλη  εφυγε απο κοντα μου τρεχοντας...

......

..δεν εχασε καιρο τα εφιαξε με ιατρικο επισκεπτη...

...απο αυτους που πανε στα ιατρεια των γιατρων και τους προτεινουν τα νεα φαρμακα της δικης τους εταιρειας...

.........

..εφυγε με αλλον και περναει καλα...

....και τη κυριακη του θωμα μεθαυριο παντρευεται...

...........

..μη σταματας ποτε σου μου ειπε να γραφης..

 ...μονο αυτο μου ειπε..

.. θα σε διαβαζω παντα στα κρυφα...

..αντιο..

........

...οχι μονο με διεγραψε αλλα και με μπλοκαρε  κιολας...

.........

..οταν πηγα στο πατρικο μου σπιτι τωρα με την αδεια που πηρα..

..πανω στο τραπεζι με περιμενε το προσκλητηριο της..

..το ανοιξα το διαβασα και..

... το προσκλητηριο μου επεσε απο τα χερια....

..........

....καλοριζικη να εισαι βρε...

...και το σπιτικο σου να ειναι γεματο αγαπη τρυφεροτητα ζεστασια και χαμογελα...

..να εισαι ευτυχισμενη..

.......

..σε παρακαλω στο τραπεζι σου στο γλεντι σου χορεψε το τραγουδι που σου αρεγε που σου χορευα..

..εσυ μου εκλεψες το γελιο μας ζωης και γω μια αψυχη φωτογραφια..

..τερλεγκας..

..ανεβασετο στην ιστορια θα σε καταλαβω..

..καλοριζικη..

..............

...τωρα εχω παρεα τον αγαπημενο μου Φιντέλ που δε θα με προδωσει ποτε μου..

...γεια...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου