Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Μικρέ μου Φιντέλ..


 

..μικρε μου Φιντέλ..

..για σενα θα βρω της πιο ομορφες λεξεις να γραψω άγγελε της ζωης μου...

... ηρθες και γεμισε η ψυχη μου και το μικρο μου  σπιτι χαρα..

............

..ηρθες και εδιωξες τη μοναξια μου..

..γεμισες τη ζωη μου με γελιο..

..ποσο γελαω της ωρες που παιζω μαζι σου...

............

....και αν το πρωι εισαι μονος σου ειμαι διπλα σου νοερα..

..και με τα γραφτα μου προσπαθω να ημερεψω τη σιωπη σου για να μη μου φοβασαι...

.............

... το χαραμα που σου ανοιγω το φως ψαχνω στα ματια σου οπως σε εχω αγκαλια να δω τη χαρα σου....

...........

...ειμαι αυτος που καθε ξημερωμα σε αγκαλιαζω στο κρεβατι μου...

..σαν ερωτευμενο παιδι..

.. σε χαιδευω  στοργικα για να σε ποτισω με την αγαπη μου και τα ονειρα μου για σενα...

..............

...... Φιντέλ μου..

....σε αυτο το μικρο παρκο που παιζεις καθε μερα..

... εδω θα ειναι τωρα η χαρα σου και η χαρα μου..

..και μονο εσυ θα βλεπεις αυτα που γραφω στο παγκακι για τη σκοτωστρα μου..

.............

..μικρε μου Φιντέλ..

..αγαπωσε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου