Τετάρτη 25 Μαΐου 2022

Φιντέλ..


 ...εχω ενα πιστο φιλο που το μεσημερι που πλαγιαζω ερχεται και με κοιτα σαν να μετρα της ανασες μου...

.. οταν βρισκομαι στο δωματιο μου προβαλλει πονηρα το κεφαλακι του να δει αν πλαγιασα..

..........

.. ειναι εξυπνο και με υπεροχο μουτρακι και παντα με υποδεχεται στην πορτα του σπιτιου μου..

.. με τραβα απο το παντελονι καταλαβαινω θελει αγκαλια και οπως τον περνω αγκαλια του χαμογελω..

.. του μιλω τον  φωναζω και λίγο γιατι μου κανει ζημιες.. 

.............

..αυτος κουναει την ουρα της και μου γλυφει τα χερια...

..με φυλαει..

.............

..τον βγαζω πολλες φορες εξω για βολτα για την αναγκη του..

..το απογευμα  τον  βγαζω μεγαλη βολτα στο παρκο να παιξει..

..και εγω να τον κυνηγω σαν παιδι με το κινητο να τη φωτογραφισω...

.........

..οταν καθομαι στο μικρο γραφειο μου να γραψω η να πιω κατι..

..ερχεται συνεχεια κοντα μου και μου ζητα χαδακια...

..και ανεβαινει πανω στα ποδια μου..

..............

.. ειναι σαν ενας φυλακας αγγελος μου....

..ειναι ενα μικρο πανεμορφο ευαισθητο σκυλακι..

.. που το αγαπω πολυ και το φωναζω.. ..

..Φιντέλ...

..αγαπωσε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου