Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022

Γιορταζει αυριο ο προστατης μου αγιος ιωαννης..



 

....η αγαπη μου για τον νονο του χριστού μας δε κρυβεται...

..το γενεσιον του αγιου ιωαννη του βαπτιστη αυριο...

................

..αναψα το καντηλακι του και λιβανισα σημερα απο εδω που ειμαι στο ομορφο αιγαλεω.. 

....................

..γιορταζει αυριο η εκκλησια στο χωριο δοκιμι στο αγρινιο..

.. και στον αγιο ιωαννη το ριγανά.. 

.. και δεν μπορω να ειμαι εκει αποψε.. 

....................

..αντεχω και υπομενω τα κτυπηματα της ζωης..

..επειδη εμπιστευομαι και αγαπω τον αι γιαννη το βαπτιστη....

................

..αυτος ειναι μετα τον χριστό η δυναμη μου...

...ο προστατης μου...

..και η ελπιδα μου...

................

.....αυτος με κρατα ορθιο και δυνατο...

..και δεν φοβαμαι τιποτα και κανεναν...

"ει  Θεός μεθ' ημών, ουδεις καθ' ημών" ....

...................

..καλη ευλογημενη νυχτα με ονειρα μελενια και γαληνια...

..ο αγιος ιωαννης το γενεσιον του που γιορταζει αυριο...

..βοηθεια μας..

........ 

.. υγ.. 

.. ο Φιντέλ μου δεν το θελει το λιβανι καταλαβα.. 

.. έμοιασε στο νονο του τον αθεο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου