Κυριακή 24 Ιουλίου 2022

Πρόστυχη..


 

...προστυχη φιλη μου..

..μου πετας πανω στο πιωμα μου το μαυρο σου strigk.. 

.. και μου λες τραβα φωτογραφια και κανε μου αναρτηση τωρα.. 

.......... 

...ο ποθος φανερος  ειναι που θες να πιεις και αλλο να γινεις παλι ξανα.. 

..ξερω λαχταρας το απαγορευμενο επικινδυνα..

..θες αποψε  παλι να γευτεις  το συγχωρεμενο σε ολο του το ειναι..

..διψας για ερωτα για αμαρτια παρανομο για φωτογραφια και για αναρτηση.. 

......... 

..ρουφας ηδονικα τα χειλη μου.. ..

..προκαλωντας με να με παρασυρεις  σε  μια ηδονη χωρις αντισταση..

..σου αφηνομαι χωρις λογικη να κανεις οτι θες...

..γιατι σε ξερω καλα..

....... 

..γουσταρεις της ενοχες παρανομες απολαυσεις μεχρι το τελος...

..ξερω θες τη μασκα σου.. 

.. την ανωνυμια σου.. 

..τα ψηλα τακουνια σου..

..το χωρις μακιγιαζ σου..

..το μαυρο σου το καλο σου strigk..

..που τα φορας δε σε φορανε...

......... 

..αξεσουαρ σου τα λεω αυτα και τα φυλας για μενα.. 

..και τα φορας οταν ειναι η συναντηση μας..

..φετιχ λεω το δικο μου συγχωρεμενο που σε κερναω.. 

..και ξερεις καλα οτι αυτο μαζι με τα δικα σου αξεσουαρ ειναι τα μικρα φυτιλια του ερωτα μας..

.......... 

.... ω  ! φιλη μου καλη.. 

.. αποψε μου φορας το καλο σου το μαυρο σου  strigk..

..της αμαρτιας της ηδονης του sex του  παθος και του θανατου...

.. ω  ! τη συμπτωση.. 

.....αποψε φορω το κοκκινο της φωτιας..

..το χρωμα της αριστερας..

..του ερωτα της ζωης..

..της κολασης και του ποθου...

........ 

...και σιγοκαις σαν νεραιδα του παθους..

..και κοιτας που σου ψιθυριζω τα λογια μου τα ανομολογητα...

..κλεινης τα ματια πινεις τραβας τζουρες δυνατες και ταξιδευεις...

...πυκνες φωνες ερχονται απο μεσα σου...

...οπως με καλεις να χορεψω μεσα στο ειναι σου...

...λιωνεις φωναζεις και μου χαμογελας μονη σου σιωπηλα...

.. σε βλεπω σου χαμογελω.. 

..και σου φωναζω...

.....ακου....

............. 

.. καλη μου φιλη... 

...ειμαι αντρας και αποψε θελω εσυ οπως εισαι φτιαγμενη να με ποτισεις ερωτα.....!

............. 

....φιλι....!

 ....στην ακρη στο μαυρο σου που αφησες πανω στο πιωμα μου..

..αποψε σου καταθετω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου