Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022

Φιντέλ μου αθωα μου ψυχη..


 ..να ξες κατι φιλη μου..

..ομορφιά δεν ειναι να εχω ενα ωραιο προσωπο...

.. και ωραιο κορμι.. 

..ομορφιά ειναι να εχω καλη καρδια και ωραια ψυχη..

.. και το σημαντικοτερο

..να αγαπω πολυ της αθωες ψυχες..

..αυτο ειναι για μενα ομορφιά.. 

............. 

.. Φιντέλ μου.. 

..καλο μου σκυλακι...

..αθωα μου ψυχη.. 

.. το μονο αληθινο δωρο στη ζωη μου για παντα εισαι μονο εσυ...

.. με την ωραια υπαρξη σου.. 

......... 

..αξιζει ο δεσμος μας και η αγαπη μας που εχουμε μαζι να υπαρχει για παντα.. 

.. το μελλον σου ευχομαι μεσα απο τη καρδια μου κοντα μου να σου ειναι παντα γελαστο..

........... 

... Φιντέλ μου.. 

..ιστοριες για σενα θα γεμισω σε τετραδια εδω που παιζεις στο μικρο παρκο της γειτονιας μας... 

............. 

..μαζι αγαπη μου..

..θα ειμαστε παντα στη χαρα..

..στο πονο στο φοβο στη στιγμη στην ευχη στην αναγκη της σιωπης... 

............. 

.. Φιντέλ μου.. 

.. αθωα μου ψυχη.. 

.. σε λατρευω πολυ.. 

.. φιλιά ααα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου