Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2022

παπά μου παρε τα δακρυα μου..



 

..πατερ της εκκλησιας του αγιου εσταυρωμένου του ομορφο αιγαλεω..

.. που αυριο του Σταυρού γιορταζει.. 

............. 

..παρε τη πικρα απο τα χειλη και το πονο απο τη ψυχη μου..

..και αυριο στη θεια λειτουργια σου μπροστα στο αγιον δισκοποτηρο σου...

...στιψτα και τα δακρυα μου μαζι και καντα κρασι αχραντων μυστηριων...

.............. 

..παπα μου παρε τη φωτια που εχει μεσα η καρδια μου...

..και τα ολα τα καντηλια σου αναψε μπροστα στην αγια σου τραπεζα..

..και εξω απο ολο το ιερο σου... 

............ 

..παπα  μου εσυ που βλεπεις τη μεγαλη μοναξια μου... 

..το πονο και τη πικρα που εχω μεσα μου....

..δωσε ευχη αυριο οταν θα πεις ..

..αγαπησουμε αλληλους...

........... 

..επισκεπτηριο αγαπης να εχω αυριο.. 

..η ενα της μικρο μηνυμα της θελω απο τη σκοτωστρα  που με παρατησε...

.............. 

..παπα μου ημαρτον και συγχωραμε ..

..γιατι παρα πολλες φορες αμαρτησα για αυτη.. 

.. στο κορμι μου..

.. στη ψυχη μου..

.. στο μυαλο μου..

..και στη καρδια μου..

..για αυτη...

............... 

..παπα μου να ειναι ευλογημενο... 

..αμην.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου