Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2022

Φιντέλ μου σ ' αγαπω...


 

..αγαπημενε μου Φιντέλ μου.. 

..ηρεμο το βλεμμα σου καθεσαι στη πορτα της αυλης με μορφη αγγελου...

........... 

..οταν σε βγαζω βολτα σου αρεσει να ψαχουλεβεις την υγρασια που εχει το τσιμεντο κατω....

..γελαστος κοιτας το κοσμο της γειτονιας απο τη πορτα που στεκεις....

.......... 

..Φιντέλ μου..

.η .ωραια η καρδια σου ζεστη και εσυ μονος σου στο μικρο πεζοδρομιο μας να παιζεις.. 

.. να τρεχεις.. 

.. να καθεσαι.. 

............. 

..γλυκε μου Φιντέλ..

.. με περισσια αγαπη σε αγαπω γιατι μονο εσυ εισαι η συντροφια μου....

..μια σωπαινεις μια τρεχης κοιταζεις ολογυρα και μετα ερχεσαι και στεκεις αντικρυ μου με κοιτας τη γραφω..

...και η ανασαιμια σου σαν προστατης αγγελος αναδυει κοντα μου..

.. οταν εισαι πανω στα ποδια μου.. 

............... 

.. αγαπημενε μου Φιντέλ μου.. 

.. ντυμενος  με τη χαρα της μερας εισαι καθε μερα..

..η ομορφη παρεα σου σου οτι γλυκυτερο ειναι και εχω..

..εσυ μονο μου γλυκανης τη μοναξια μου...

............. 

.. και οταν μου γλυφεις το χερι.. 

.. οταν με φιλας.. 

.. ποσο πολυ μου αρεσεις... 

.............. 

.. αθωα μου ψυχη.. 

..καλε μου Φιντέλ  σ' αγαπω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου