Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022

αχ ! ομορφε μου πειραια..


 

.. αχ  ! ομορφε  μου πειραια..

..και οταν και αν βγει η νεα συμβαση μου.. 

..και οσο η καρδια μου  σε λαχταρα δεν ξερω ποτε  θα σου ξαναγυρισω...

...................

.. αποψε κρυβεται η θλιψη μου πισω απο ενα μικρο μπουκαλακι με αγιο τσιπουρακι που μου χαρισαν.. 

.. και οπως κοιτω την αφισα σου ομορφε μου πειραια σβηνω τα ονειρα μου.. 

........ 

..ωραια μου παρκοτεχνικη μας.. 

..αντιο κρυφη μου χαρα..

..οχι δε θα σε ξεχασω... 

..οσο και αν πονεσα παλεψα να καθισω αλλο δε μπορεσα...

..............

..τα μαζεψα και φορτωσα αποψε τα λιγα πραγματα μου εδωσα και μερικα στον φιλο μου τον αστεγο να εχει και ας μην εχει ρευμα...

...και βλεπω πως  φευγω σαν ανεπιθυμητος...

...........

..ομορφε μου πειραια σου λεω με πικρα αντιο..

..και η ψυχη μου σφαγμενο χελιδονι ειναι..

..γιατι οσα μου εταξαν δε μου τα εδωσαν και μονο πληγες μου ανοιξαν..

..............

..το ονειρο μου να μεινω βυθιστηκε...

..και σημερα το απογευμα  για τελευταια φορα βολτα  κατω στο λιμανι σου κηδεψα τα ονειρα μου..

..ουτε ευχη..

..ουτε υποσχεση δινω..

..και αν το ηθελα πολυ να μεινω εδω ομορφε μου πειραια.. 

.. πονω και δακρυζω τωρα που φευγω.. 

..........

..ομορφο μου πειραια.. 

..οσο και αν με εχουν κυνηγησει και με εχουν αδικησει....

...τα καλα παιδια δε χανονται...

..τα φυλαει ο θεος....

............

..και εσεις καλες μου φιλες μη μου στεναχωριέστε.. 

..αποψε στο πικρο αντιο μου μη κλαιτε  που φευγω.. 

..δε κανει καλο μου...

...αντιο..

.. και στην υγεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου