Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2022

μου λυπεις ποναω.


 

..αγαπημενο μου  και ομορφο μπαικουτσι

μου λειπεις..

..και οταν κατι μερες που δε σε σκεφτομαι μεσα μου νομιζω οτι σε προδιδω...

..σκεφτομαι τους 8 μηνες που ημουν εκει κοντα σου...

..σκεφτομαι τωρα τα μποφορ που εχεις και γελω μονος μου..

...............

.που φοβομουν να κατεβω κατω να καθισω και κρυβομουν πανω στο δρομο πισω απο τα δεντρα σου και σε κοιταγα κρυφα..

..............

..ομορφη μου ορμος της αφροδιτης για μενα εισαι το νεκταρ μου που δεν μπορω να σε χορτασω..

.............

.. ωραιο μου μπαικουτσι.. 

..μου ελειψε η θαλασσα σου και ας μην ειμαι φιλος της θαλασσας..

..μου ελειψε ο μεγαλος σου σταυρος.. 

...............

..η ομορφη μικρη σου παραλια..

.. τα υπεροχα λουλουδια σου που ποτιζα και σου καθαριζα..

..της γατες σου που τα ταιζα..

..............

..μου ελειψε το μεγαλο  παγκακι σου που καθομουν με της ωρες εκει το καλοκαιρι και εγραφα..

.............

..ομορφος ορμος της αφροδιτης.. 

..δε θα ξεχασω ποτε μου ποσο ομορφος εισαι.. 

..ουτε το ποσο ωραια εισαι οταν εχει ηρεμια η θαλασσα σου..

............

..οταν ημουν κοντα στα βραχια σου σε κοιτουσα και σαν να μου χαμογελουσες...

εμοιαζες για μενα σαν εναν πανεμορφος αγγελος..

............

..ομορφο μου μπαικουτσι.. 

..πως θα μπορουσα να σε ξεχασω..

..οταν εκει κοντα σου..

..αισθανθηκα πολλα μεσα μου οπως της λιγες καταιγιδες σου..

..το φεγγαρι σου που το χαζευα.. 

..τον ηλιο σου που χαραζε το πρωι και ετρεχα καθε σαββατο να τον δω.. 

.. με τον φραπε μου να βγαλω φωτογραφια.. 

..τα αστερια σου τη νυχτα που καθομουν εκει μονος μου μακρια απο το κοσμο.. 

..............

.. τον Φιντέλ μου που επαιζε εκει.. 

.. το ωραιο σου γλεντι που εκανες.. 

.. οι ομορφες συ μαζώξεις της συναδελφισσας μας λενιω..

..............

..μου λειπεις γαμωτο μου.

..σε σκεφτομαι συνεχεια.

..μπορει να μη μπορω να σου ερθω παλι κοντα σου...

..μπορει να ποναω μεσα μου.

............

..αλλα σε ονειρευομαι παντα και κανω ονειρα.. 

..θελω να σου ερθω ωραιο μου μπαικουτσι..

...............

..να σε αγκαλιασω μεγαλο παγκακι μου και ας μου τη δινεις που εχεις μπλε χρωμα.

..και θα σου πω δε θα σε αφησω ποτε.

............

..γιατι εσυ μονο ξερεις τα μυστικα μου εσυ μονο ειδες τα τοσα που καθομουν και εγραφα στο τετραδιο μου πανω στο μεγαλο τραπεζι σου κοντα σου..

...............

..οπως και αυτα που πανω στα βραχια σου στην αγαπημενη καβατζα και σου ζωγραφιζα κοκκινες καρδιες.. 

................

..ομορφο μπαικουτσι που εισαι.. 

..μου λυπεις.

..και ποναω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου