Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

με φοβίζουν οι μορφες αγιων..


 .. Μυρτω μου.. 

.. καλη μου φίλη εσυ.. 

..πανω στα βαμμενα σου μαλλια που καπου καπου απο μεσα ασπριζουν...

... καθεται η αγνη  αγαπη μου για σενα.. 

.......... 

..στα ματια σου με τους μαυρους κυκλους σημαδια που αφηνουν τα γυαλια σου που φορας οταν κανεις μαθημα κυρια καθηγητρια μου..

..εγω βρισκω το φως μου....

............... 

....πανω στα χειλη σου με την τελεια γραμμη και το απαλο κραγιον σου που βαζεις...

...ολες μου οι επιθυμιες και οι λαχταρες μου εκει γραμμενες ειναι....

...τα μαλλια σου....

...τα ματια σου....

...τα χειλη σου....

...το κορμι σου......

..τιποτα αλλο απο την ομορφη μορφη σου. .

..και την ωραια σου φωτογραφια σου που μου εστειλες..

...ας μη θυμαμαι...

............. 

...αφου ξες καλα..

....μυρτω μου.. 

...με φοβιζουν οι μορφες αγιων...

............ 

.. υγ. 

.. η φωτογραφια αυτη σου λεει ψεματα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου