Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022

κτυπα το ντεφι της οργης..


 

...ομορφε μου πειραια..

.. ωραια μας παρκοτεχνικη μας.. 

...ελατε αποψε και κτυπατε το ντεφι της οργης μου σας λεω...

...τα τυμπανα της λυπης μου....

...μεχρι να ματωσουν τα ακροδακτυλα σας.. 

...και ωσπου ο πονος της καρδιας μου να αρχιζει να αποσταζει φαρμακι....

...................

....κτυπατε σας  λεω να συρω στο χορο φαντασματα....

...φιλους που εκει στο ομορφο πειραια σας ποτε δεν ειχα.. 

............

...να συρω και και την ωραια παρκοτεχνικη μας στο χορο..

..που με δουλεψε σε συντριμματα..

..και χαλασμους και ονειρα μου πεθαμενα...

.............

....μη σταματας ωραια μου παρκοτεχνικη.. 

..να βρε  σε ασημωνω με τα ονειρα μου τα χαμενα..

...και στα πετω αποψε εδω στο χαλασμο...

.............

....ελα μου και κτυπα παλαμακια...

...αποψε θελω παλι να δω το φαρμακι που με ποτισες...

...εδω στη πιστα του μικρου γραφειο μας....

.....του αναμετρημου μου....

................

..ελα και σκοτωσε την αμαρτια μου που σ 'αγαπω... 

..που θελω πολυ να γυρισω..

..να μην αιμορραγησει η αληθεια...

..............

....χτυπα σου λεω δυνατα....

...μεχρι να βγει η ψυχη μου...

...και να χορεψω για σενα οπως θα με κοιτας αντικρυστα.....

....το αγαπημενο μου το ασμα....

..............

....θελω αποψε να χορεψω δυο στροφες....

...χορο αντρικιο...


...το αδικο που εχεις που δεν με θες..

....πως να αντεξω...

...αφου εγω εχω το δικιο....

......

...αφιερωμενο...

.... στην ωραια παρκοτεχνικη μας.. 

.. και στον ομορφο πειραια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου