Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022

αγιο τσιπουρακι..


 

..το αγαπημενο μου αγιο  τσιπουρακι μου...

..ειχα μαθει να δουλεβω σε ρυθμους σε ενα ανελεητα γρηγορο καρουσελ...

...οταν δουλευα στην ωραια παρκοτεχνικη στον ομορφο πειραια...

...............

..τωρα ενιωσα πως καποιος πατησε το στοπ..

..η ανεργια ειναι μεσα στη ζωη μου και μεσα στο σπιτι μου ..

..ολα αλλαξαν τωρα πια στη ζωη μου με το τελειωμα της συμβασης μου..

..και αυτο ειναι που με ποναει μεσα μου πολυ...

........

...ομως μικρες ευχαριστες στιγμες εμφανιζονται καθημερινα στη ζωη μου..

..οπως η διαδρομη του χειμωνα που τη βλεπω καθισμενος εξω στον ηλιο στην αυλη μου....

..το ακουσμα ενος τραγουδιου ξεχασμενου απο το μικρο τρανζίστορακι μου..

..το τηλεφωνημα ενος φιλου μου που με καλει..

..να τα πουμε ρε συ χαθηκαμε..

..και δεν ακουγεται πια ενοχλητικο...

...............

..ε!

.. αυτα για μενα ειναι μικρες ωραιες στιγμες...

..και οι αθωες ψυχες μου που ειναι κοντα μου  ο Φιντέλ μου και οι γατες μου.. 

..το τετραδιο μου να γραφω..

..ειναι η καλυτερη παρεα μου...

.............

..οπως ευχαριστη στιγμη ειναι να πινω το παγωμενο αγιο τσιπουρακι μου...

...............

..μου αρεσει η γευση που εχει μου καιει τον ουρανισκο...

..για μενα το τσιπουρακι πιστευω δεν ανηκει στο κοσμο των βιαστικων...

...αλλα συντροφευει τους αντρες που ψαχνουν τα πραγματα σε βαθος...

................

..επισης πιστευω πως κανει τους αντρες να επιλεγουν τη στιγμη που θελουν να χαλαρωσουν...

..με ενα αγιο  τσιπουρακι ..

..που ξερουν να το γευονται αυτο που τους ταιριαζει...

...............

..αγαπω το  αγιο τσιπουρακι μου με κανει να ξεφευγω λιγο...

..τωρα καθομαι πια χωρις δουλεια...

..και πινω με μετρο  εξω στην αυλη μου κατω απο τη κληματαρια  το αγαπημενο μου αγιο τσιπουρακι μου..

..ελα στην υγεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου