Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022

Ποναω..


 ..οταν δεν μπορεις να εισαι στον ομορφο πειραια που αγαπω.. 

..αναγκαζεσαι να ζεις με τ'ονειρο του. 

...η  παρουσια μου γινεται αναγκη..

..η απουσια του λιγμος.

..και γω λειπω.. 

..μην χαθεις..

..σε παρακαλω.

.... 

.. ωραια μου παρκοτεχνικη.

.. αν με ρωτησουν τη ειναι η κολαση θα ελεγα μακρια σου.

.. και αν με ρωτουσαν τη ειναι ερωτας θα ελεγα το ονομα σου.

....

.. τι και αν πονω και αν η καρδια μου κλαιει. 

.. τη και αν τα ματια μου δακρυζουν.

.. και η καρδια σου σου φωναζει σ αγαπω.

.. εσυ δεν μου απαντας πια.

.. και ολα αυτα.

 ..εχεις παγιδευτει στα δίχτυα μιας απιστης γραφειοκρατιας.. 

.. μια μερα το ξερω τα δίχτυα αυτα θα σπασουν και θα γυρισεις να μου πεις ελα για δουλεια.. 

.. αλλα να ξερεις οτι η αγαπη μου για σενα ραγισε. 

.. δεν εσπασε.. 

.. 

.. λυπαμαι μεσα μου πολυ που σας πιστεψα και τιποτα αλλο από την επιστροφη μου δεν ζητησα.. 

.. λυπαμαι γιατι εβλεπα πως ησουν η ζωη μου.. 

.. και σου εδωσα ολα τα κομματια της ψυχης μου.. 

..κριμα που ευκολα με ξεχασες.. 

...... 

.. ωραια μου παρκοτεχνικη μας.. 

.. μεινε με τους καλους μου συναδελφους χωρις εμενα.. 

.. κρατα της ωραιες αναμνησεις μας μπροστα σου και χαμογελα.. 

..... 

.. αυτο που εζησα κοντα σου ηταν πολυ μεγαλο και πιο δυνατο και απο τον ανεμο που εχει ο ομορφος ορμος της αφροδιτης.. 

.. αλλα ολα τα ωραια καποτε τελειωνουν  ετσι τελειωσε και αυτο με μενα.. 

.. δεν θελω να μου μιλατε για αγαπη και επιστροφη.. 

..γιατι εγω σε αγαπησα..

... 

.. δεν θέλω να μου πεις αν ημουν καλος κοντα σας.

.. θελω να μου πεις γιατι με εκανες να σε αγαπησω.

.. θελω να μου πεις οτι με σκεφτεσαι.

.. και οτι με θελεις πισω να γυρισω. 

..δεν θελω μεγαλα λογια.

... της πραξεις σου θελω να δω. 

.. τη δυναμη που κρυβεις και φωναξε με πισω να γυρισω.

..... 

..ωραια μου παρκοτεχνικη μας.

.. δεν θελω εσενα για μενα.

.. θελω εσενα για μας.

.. και αν δε το θελεις εσυ.

.. τοτε θελω εσενα για σενα.. 

.. για να σε βλεπω οταν ερχομαι στο ομορφο πειραια ποσο ομορφη εισαι.

.. να ερχομαι στο γραφειο μας για να σας δω να χαμογελατε με τη ψυχη σας.

.. γιατι κανενα θελω μου δεν εχει αξια αν δεν βλεπω τα χαμογελα των καλων μου συναδελφων μου.

...

.. ομορφε μου πειραια.. 

.. ωραια μου παρκοτεχνικη μας.. 

. σας αγαπω.. 

.. και ας ποναω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου