Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2023

σε λατρεύω φιλί..


 ..ωραιο μου μπαικουτσι ..

..ορμος της αφροδιτης του ομορφου πειραια... 

..ποτε σου δεν θα μαθεις τι ησουν για μενα ..

..και ας ησουν ενας ηλιος φωτεινος στο δρομο μου..

..ποτε δεν θα μαθεις πως ησουν το ομορφο γραψιμο μου..

..και ας εγραφα καθε αποβραδο κατω στα βραχια σου..

..ποτε δεν θα μαθεις της νοτες απο το κλαρινο μου που επαιζα απομερα και μονο για σενα..

.. ουτε  θα μαθεις και το τραγουδι μου που τραγουδουσα για σενα φαλτσα... 

........... 

..ποτε δεν θα μαθεις οτι πισω απο τα δακρυα μου κρυβοταν καθε ελπιδα..

..και οτι εσυ ησουν το δακρυ μου..

..η μια αφθαστη ελπιδα ..

..και η ηλιαχτιδα στη καταιγιδα της πικρης ζωης μου..

..δεν θα το μαθεις ποτε.. 

.......... 

..μπορει να ησουν οτι πιο ομορφο αγαπησα...

και ποθησα μεσα στη ζωη μου..

..μα θα κρυψω τα λογια μου πισω απο τα χειλη μου και δεν θα το μαθεις...

..και οι λεξεις μου αποψε χωρις να το θελω ξεφυγουν...

..θα της ψιθυριζω τοσο σιγα..

..που δεν θα της ακουεις..

........... 

..θα ξερεις μονο πως ησουν μια απλη καλη οκτω μηνες γνωριμια μαζι σου.. 

..και ας ησουν για μενα ολη  η ζωη μου...

............ 

.. ωραιο μου μπαικουτσι.. 

.. ομορφε μου πειραια....

.. το παλεψα να μεινω εστω για λιγο ακομη κοντα σας.. 

.. αλλα καπου χαλασε.. 

.. το βλεπω δεν θα σου ξαναγυρισω κοντα σου..

..και ποναω .

.. σε λατρευω.. 

.. φιλί..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου