Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2023

σπασμενα ονειρα..


 .. ω  ! ομορφε μου πειραια.. 

.. ωραιο μου μπαικουτσι.. 

..ορμος της αφροδιτης της πειραικης..

..αποψε το δακρυ μου κανενας δεν θελω να δει..

..μου αρεσει που κλαιω μοναχος μου..

..στον εαυτο μου θελω να ξεσπασω γιατι ισως σε ολα να φταιω...

........... 

..και αν αποψε νυχτα εξω πινω ξενυχταω μονος μου πινω να μην θυμαμαι καταστασεις.....

..νομιζω πως θα σου γυριζα ομορφε μου πειραια..

..αφου ο νους μου σε σενα τριγυριζει..

..εφυγα απο κοντα σου και μου αφησες ζωη μιση...

............. 

..ειναι αληθεια σε κερασα αγαπη..

..και εσυ με κερασες πικρα και καημο .. 

..μου εμειναν τα δακρυα και οι πληγες μου..

..για αυτο αποψε πινω μονος μου να σβησω τη φωτια που καιει τη ψυχη μου..

.......... 

..μαχαιρι δικοπο η ομορφη αναμνηση σου...

..καθε νυχτα εχω κουβεντα με το φεγγαρι του λεγω τον καημο μου και το ονειρο μου αφου εσυ εχεις πλεον χαθει...

.......... 

..με μισησες ισως τοσο πολυ και την αδικη απουσια μου απο κοντα σου πικρα τη πληρωνω καθε βραδυ.....

..και αν με πληγωσες και με πονεσες δεν σου κρατω κακια ποτε.....

..γιατι για μενα να ξες ησουνα οτι υπεροχο γνωρισα στη ζωη μου και αν ειμαι τωρα σπασμενα τα ονειρα μου.... 

........ 

..ομορφε μου πειραια.. 

.. ωραιο μου μπαικουτσι.. 

..σε φιλαω για παντα μεσα στη σκεψη μου και στη ψυχη μου...

.. και ας ειναι η ζωη μου χωρις εσας.. 

.. σπασμενα ονειρα...

.. και απο τη μοιρα μου.. 

.. μοιραια σκηνοθετημενα.. 

.. ακομη υπαρχει μια μικρη σπιθα που λαμπει στην ψυχη μου.. 

.. η ελπιδα και η προσδοκια να σου ξαναγυρισω.. 

........... 

.. αποψε στα ειπα ολα.. 

.. και φιλω τη φωτογραφια σου τωρα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου