Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023

το δωρο στον εαυτο μου..


 ..οταν πληρωνομαι ητοι απο μισθο ητοι απο ταμειο ανεργιας..

... παντα μου αρεσει  να κανω ενα δωρο στον εαυτο μου...

.....δωρο που να μου μενει για παντα να το θυμαμαι...

... οπως ενα καλο παντελονι τζην η ενα καλο πουκαμισο...

.................

...αυτη τη φορα ξερω δε θα μου μεινει για πολυ....

..γιατι αποψε  για δωρο μου πηρα ενα μεγαλο μπουκαλι αγιο τσιπουρακι.. 

.. και κοτοπουλο ψητο.. 

..ειναι για μενα ενα μικρο απλο δωρο που εκανα αυτη τη φορα στον εαυτο μου...

..........

...φοβηθηκα κιολας μη γινει και κανενα κραχ  με το μαρκετ πλας που μας δινει η κυβερνηση του κεφαλαιου..

..και μεινω χωρις αγιο τσιπουρακι..

...............

...δε περιμενω ποτε γιορτες για να κανω δωρο σε μενα...

...κανω δωρο οταν εχω...

...ετσι δινω δυναμη στη καθημερινοτητα μου...

..στην υγεια μου...

..στη ψυχολογια μου.....

.................

..κανοντας δωρο στον εαυτο μου βλεπω τη ζωη με αισιοδοξια...

..και με χαμογελο....

..και αυτο ειναι μερος της ζωης μου και μου αρεσει...

..................

...αυτη τη φορα θα απολαυσω το ψητο κοτοπουλο μου.. 

.. και το αγιο τσιπουρακι μου.. 

...σε μικρες απολαυσεις χωρις τυψεις η ενοχες μεσα μου...

...και λεγοντας παντα στο δυνατο το Αγιος ο Θεος..

..Αγιος ισχυρος...

..................

.. καλό πιωμένο να ειναι το αγιο τσιπουρακι μου...

.............

...φιλες μου και φιλοι....

..κοπιαστε να σας κερασω μια χαψιά και λιγο δακρυ απο το αγιο τσιπουρακι μου..

..εχω για ολους...

.. ελα στην υγεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου